Duhai Ramadhan...

1:07 PTGAzizi

Assalamualaikum suma...

Pejam celik..pejam celik arini dah 16 ari kita umat Islam berpuasa...cepat sungguh masa berlalu. skang ni pun ade tren baru bukak pose...just minum air, mkn kurma 2 3 biji...solat pastu baru g makan kat Al-Salam Bistro ngan Saff-One..hehe. Pada aku, wlaupun simple tp menarik sbb sebelum ni bila pose, suma orang pakat serbu p Bazaar Ramdhan...beli itu beli ini pastu bila je masuk waktu, lanyak suma yang ade. Hah...lepas tu mula la....nak bangun pun malas. Walaupun ape yg aku cuba lakukan ni nampak simple at least dapat jgk pahala sunat tu ('',). So, kepada kawan2 kat luar sane tu, cuba2lah buat mcm aku ni('',)...best(ikut stail Upin & Ipin). Takde ape yang aku arapkan cuma kita suma dapat menjalani ibadah pose ni sampai bila2 hendaknya.

p/s: Saff...malam ni ape cer

Ramadhan Kareem...

You Might Also Like

0 ulasan